Politica de anulare

Dacă doriți să anulați donația, trebuie să notificați Fundația GUILD în cel mai scurt timp!

Anularea trebuie să aibă loc telefonic, pentru a evita eventualul timp de așteptare din email sau mediul social. În momentul anulării avem nevoie de numele donatorului și datele donației.

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Fundația a acceptat anularea comenzii, vă vom returna suma plătită în cel mai scurt timp prin intermediu bancar sau numerar.

Donația efectuată de către Utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • a.) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online
  • b.) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online
  • c.) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platforma sunt incomplete și/sau incorecte